Sista dagen på jobb

Igår var jag inne på jobb och städade ur kontoret och lämnade över vissa saker till tjejen som skulle ta över efter mig.
Passade på att prata med chefen som undrade hur länge jag tänkt vara borta. Sen sa han att de ville gärna att jag skulle komma tillbaka och de skulle göra vad de kunde för att jag skulle få komma tillbaka, men de vet inget eftersom det har varit GANSKA turbulent på hela företaget med omorganiseringar pga varslingar osv...
Men där finns ju avdelningen bredvid också. Och ett tag nu har jag förtur att få komma tillbaa eftersom jag har varit där såpass länge...
Alltid nåt.

Nä, nu får jag hitta på något med Diza. Den lilla stackaren är väldigt uttråkad...
De flesta har ju börjat på dagis igen och sen ar hon en höggravid mamma som inte orkar göra så mycket. Tur hennes pappa går på semester nästa vecka ;-)
Så får vi åka på lite utflykter.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!