Pappersbröllop!

Idag har som sagt jag och älsklingen varit gifta i hela 2 år! Känns som om det var precis som vi gifte oss, alldeles nyss som vi planerade bröllopet...
Men hela 2 år har gått!

Titta här;


(klicka för större bild)

Hade inte förväntat mig något av älsklingen, därför blev jag jätteglad när han kom hem med dessa;


Blommor! Jag älskar buketter!! Men eftersom jag sällan blir överraskad med blommor så blir man glad över det lilla!

Jag är lite bättre på att överraska Ola. Köper oftare presenter och andra överraskningar, inte bara till honom utan även till Diza, men Ola tycker alltid att det är onödigt. Men hur onödigt han än tycker att det är så blir han alltid glad ;-)
Idag köpte jag en GPS navigator till bilen. Ola har tjatat om det hur länge som helst och jag hade tänkt köpa en till honom i julklapp. Men nu blev det i bröllopspresent istället...

Helt plötsligt knackade det på dörren i eftermiddags. Då kom syrran med familj och hälsade på. Med sig hade de den här jättefina buketten;

 
Jättefin! Och stor är den! Och vi fick även ett stort Marabou choklad, vi tycker ju knappt om choklad här hemma *hihi*

Det var gulligt gjort av dem tyckte jag!

Nu, soffmys!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: annika

ett jätte stort grattis på er... :0) kram på er

2010-08-02 @ 21:44:27
Postat av: Sandra Cliffmark

Grattis igen!! Vad gullig syster du har :) hoppas ni hade en mysig dag, och din mage e urgullig hehe..

2010-08-03 @ 10:02:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!