Imorgon är ingen vanlig dag...

...för det är MIN födelsedag. Hurra, hurra, hurra!!
Kommer antagligen inte hinna skriva något imorgon, så ska berätta lite till om dagen och morgondagen.

Efter ultraljudet idag ringde jag till Diza för att berätta lite om bebisen.
Så frågade hon: "Men mamma, var sa du nu?"
- "Till jobb"
- Ska bebisen med till jobb??
- Nä, sa jag, bebisen ligger fortfarande i magen...
- Men hur kunde du se den då??
- På en TV på sjukhuset.
- Jaha, okej, hejdå mamma!

Hon hade lite svårt at förstå hur det fungerade och blev allt lite orolig att bebisen kommit och jag skulle ta med mig knytet till jobb ;-)
Diza vill ju vara först med att träffa nykomlingen!

Efter jobb körde jag till kompis H. Vi har inte träffats på flera månader, lite konstigt eftersom vi träffades i princip varje dag innan. Hon var så fascinerad över min mage och försökte få bebisen att sparka, vilket den gjorde, fast inte där hon höll handen *hihihi* 
Men det var verkligen skoj att träffa henne!

Imorgon är det lite kalas här hemma. Bara min familj som kommer, så det blir lugnt och skönt. Svärföräldrarna kommer inte för de ska tydligen på kräftskiva istället...

Vad ska vi bjuda på??
Jag ville pastasallad och kassler, men Ola tyckte att vi skulle bjuda på något lite mer. Vet inte vad han tänkt sig riktigt...
Får väl sova på det ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!