Graviditetsvecka 36

Jag har inte bloggat på hela helgen för att vi inte har något internet där hemma. Man är helt handikappad utan det alltså!!
Så jag får passa på att blogga när jag INTE är hemma ;-)

Idag har jag gått in i en nygraviditetsvecka!! :-D
Nu närmar det sig slutet, man kan skymta ljuset i tunneln! Men herregud, gick igenom med Ola igår vad vi INTE har färdigt tills bebisen kommer och listan var ändå hyfsat lång måste jag säga!!
Trots att detta inte är första barnet så fattas vi en del. Det är antagligen för att det gått så lång tid sen första så har man "rensat" ut en del...
Det får vi råda bot på ;-)

Här kommer info om den vecka 36:





Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!