Ultraljudet idag

I förmiddags var ja på det sista ultraljudet. Syrran följde med mig eftersom Ola jobbade. Bebisen var jättefin och ser helt frisk ut! 2,4 kg väger den redan :-) Och om jag får gå tiden ut så kommer den (enligt deras beräkningar som inte brukar stämma helt) att väga ca 3,8 (!!!) kg.
Fast jag tror att jag är liite längre gången än vad de säger, de tror 20:e sepember (sen det absolut första UL), fast det andra ultraljudet sa den 17:e. Men som sagt så kör jag fortarande på den 12:e.

Bebisen satt i sätesbjudning, o den inte har vänt sig inom någon vecka så kommer de att vilja skicka mig på vändningsförsök... 
Får vi hoppas att vi slipper...

Nu är det iaf dags att börja spåna på namn :-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!