Blixtar och dunder

Har för en liten stund sedan kommit ner från Dizas rum. Hon ville att jag skulle komma upp och lägga mig hos henne tills hon somnade. Jag brukar inte göra det nuförtiden för jag har sådan foglossning att jag knappt kommer ur hennes säng, men det åskar och blixtrar som tusan utanför fönsterna, så jag tror hon var lite rädd, lilla hjärtat ;-)

Jag önskar jag kunde visat en videon eller bilder eller något på aktiviteten i magen. Tyvärr går det inte såklart, men man vill föreviga det på något sätt, för aktiviteten i magen har varit så tydlig denna gången. Och jag tror att jag kommer at sakna det och eftersom jag inte har så tydligt minne av det från när Diza låg i magen så undrar jag om det är för att jag glömt eller för att det inte var så tydligt som det är denna gång...  
Det är ju en s häftig känsla :-)

Idag har vi passat Tino. Lille killen börjar bli stor! Det gick jättebra och jag fick till och med honom att somna! Det är ett stort framsteg för oss, för han har varit lite svår med det och det har nästan bara varit hans mamma som dugit. Men idag gick det bra!

Sen körde vi och lämnade honom, Ola fortsatte till jobb. Sista arbetsdagen för honom sen har han semester! Det kan han vara värd, han har jobbat väldigt mycket hela våren och sommaren!
Syrran, jag och kidsen gick en sväng till mor och far och snackade lite skit. Sen bar det av hemåt, sen till affären sen skulle jag städa. Men jag var HELT slutkörd så jag kraschade en liten stund på soffan, sen kom töserna på besök. Jag gjorde mat, städade i köket (åtminstone) och nu sitter jag här. Ska hoppa i duschen sen i sängen.

Imorgon ska jag till barnmorskan, fick boka om tiden för jag missade tiden jag hade idag...
Sen ska jag hem och städa sen kommer mina barndomskamrater på besök. Den ena av dem har en tös som är lika gamal som Diza och de leker jättefint tillsammans. Diza tycker det ska bli jätteskoj! Hon har till och med "städat" på sitt rum inför morgondagen ;-)    

Oj, blev ett långt inlägg idag. Men nu har jag rapporterat om hela dagen ;-)

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!