Världens bästa besked!!!

Idag har jag (och min familj) fått världens bästa besked. Eller nästbästa besked kanske det är.
Världens bästa besked hade varit om mamma blev helt friskförklarad förstås.
Men idag var hon på återbesök, gjorde röntgen och pratade med läkare.
Beskedet hon fick var att tumören blivit väldigt liten!! Hennes värden var mycket bättre igen!! Tumören i lungan var mindre än hälften så stor!
Hostan och andra biverkningar hon har är för att strålningen var en av de starkaste man kan få, så de har satt sina spår på lungorna, men det kommer att läka.

Som sagt, hon är inte frisk men hon fick det nästbästa beskedet man kan få! Det känns helt otroligt!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lotta

Åå vilka fina nyheter!

2010-04-19 @ 16:53:07
Postat av: Sandra

Underbart att höra!!! Ge henne en stor kram från mig när du träffar henne.

2010-04-19 @ 19:14:30
Postat av: Linda

Håller med Sandra helt i inlägget ovan! Kram!

2010-04-19 @ 19:32:47
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Sofie

Så skönt!



Sv: Tack så mycket :) Har du testat scrapblog.com .. Där är det enkelt att göra sin header. Men visst kan jag göra en till dig om du skickar bilder och skriver lite vad du har tänkt dig.. Sen gör jag den när jag har tid.. kan kanske dröja lite.. beror på hur mycket tid jag lyckas få vid datorn :)

2010-04-19 @ 21:47:23
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Sofie

.. och förresten, ja han är jättelik sin pappa :)

2010-04-19 @ 21:47:54
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!