Utomlands...

Idag har jag varit på leverantörsbesök. vi körde kl 8 från jobb och kom tillbaka vid halv tre. Vi har gått och gått och gått... och gått lite till.
Det började i Malmö, först hos vår leverantör sen körde vi vidare till deras leverantör. Vi gick på terminaler och kollade. Sen åkte vi vidare till Kastrups Flygplats. Gått igenom security, kollat på avlastning och pålastning på stora cargoflyg.
Vi har dessutom varit uppe ochh tittat i bellyn, cockpit och main deck. Det har varit ett väldigt nyttigt besök och väldigt intressant!

Men nu är jag väldigt trött! Så nu ska jag fixa lite till, sen drar jag hemåt!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!