Milkshake

För en liten stund sedan kom min käre man med en milshake till mig! Den innehöll nåra av mina absout favorit "måste ha"- nu när jag är gravid. Nämligen glass och färska jordgubbar! 
Vaniljglass, en skvätt mjölk, lite vaniljsocker och färska jordgubbar! Mmmm mums...

 

Var hemma sent från jobb idag. På förmiddagen la hela datorsystemet på hela företaget ner, så ingen kunde göra någonting. Sen kom det igång lagom till lunchdags...
Jobbade över nästa en timme (för ovanlighetens skull...not!) och när jag kom hem så satt Diza i badet redan! Skönt att det redan var färdigt. Ola slutade tidigare idag för han började tidigt, så skulle han dessutom hämta vår katt so varit hos veterinären. Så nu är hon sur som ättika på oss...
Diza blev hämtad av mormor och morfar tidigt idag, så hon har iaf haft en superdag ;-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra Cliffmark

Du har oxå en gullig karl ser jag! Vi har uppfostrat dom väl hahaha

2010-04-26 @ 23:28:52
Postat av: Jag

Ja, det blir sällan eller aldrig blommor eller smycken, men de överraskar på andra sätt istället ;-)

2010-04-27 @ 09:02:39
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!