Lunchdejt!

Idag kom min lilla familj in till Nova, där möttes vi för att käka lunch!
Diza blev så glad när hon såg mig, hon sprang och mötte mig!
Det värmer alltid lite extra i mammahjärtat! ;-)


Vi käkade hamburgare och Diza käkade pizza. Vi såg (eller mest jag) jättemycket folk vi känner. Känns somom alla samlades där idag. Ja, det är ju fredag och det är ju löning dessutom!

Efter lunch skulle Ola och Diza gå och handla varsen fotboll, det råder fotbollsfeber hemma hos oss just nu. Eller ja, Ola har det alltid, men nu har han fått med sig Diza oxå ;-)
Olas korplag vann första matchen ganska överlägset, så nu satsar de nog rejält verkar det som! Diza har velat spela fotboll ett tag nu (hennes kusiner spelar också) men vi har inte fått klarhet i om hon ÄR förliten eller inte. Hon blir ju faktiskt 5 i år, så hon borde ju inte vara det, kan man tycka...

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: linda

söt liten tjej du har. verkar vara lika tokig i klänningar och glitter som min dotter!

2010-04-23 @ 22:00:34
URL: http://royaltylove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!