Klädbytaredag

På söndag är det klädbytaredag här i vår lilla by. Jag har dragit fram en del av Dizas gamla kläder, och ska gå igenom skor men leksaker skippar jag nog...
För det blev en del kläder ändå


Även det som ligger i lådan ;-)

Men jag har aldrig varit på klädbytaredag och jag har ingen aning om vad man sa ta betalt??? Där finns ju ändå några plagg som är Mexx och Esprit, men ännu mer än så är ju förstås HM och Kappahl. Oc skor vad tar man betalt för dem?? Har allt från Kavat till Pax...

Någon som har någon idé? I så fall tar jag tacksamt emot tips!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: gotteochvi♥

sv; ja, det skall bli riktigt skönt! lugn du bara, det smäller bara till så är man i vecka 30! och 40! =)

2010-04-22 @ 21:35:51
URL: http://gotteochvi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!