Barnmorskan

Idag är det dags för besök hos barnmorskan. vi kom överrens om ett besök efter ultraljudet, men undrar om att eftersom jag ska på ultraljud snart igen om jag måste gå till barnmorskan snart igen?
Jaja, nu har jag jobbat in tillräckligt många flextimmar för att kunna gå tidigare någon gång. Fast jag är så att jag gärna vill ha väldigt många flextimmar att ta av, dels för att det  är en trygghet och dels för om det skulle uppstå några oväntade händelser så man måste gå tidigare, eller bara känner att man behöver det en dag.
Eller en av alla de tusen gånger då vi ska till doktor eller tandläkare med Dizen och man kommer senare.

Igår la sig bebisen på något konstigt sätt, jag fick SÅ ont. Jag kände att den rörde sig och när man vet att den har lagt sig på ett ställe i magen så vill man gärna känna med handen på magen just där. Men hrregud vad ont det gjorde!! Det har jag aldrig varit med om förr! Det var ganska obehagligt måste jag säga.

Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!