Det var visst ett tag sen... Uppdatering

Det har gått ett tag sedan jag gjorde ett inlägg på bloggen. Har haft galet mycket att göra, och dessutom varit oerhört trött...

Ska dock försöka komma igång igen.
Förra veckan var vi på dans med Diza. Det var ingen hit alls. Dålig struktur på lektionerna och Diza tyckte inte alls att det var roligt. Så vi gick på Hoppis och Skuttis med hennes nästkusin i söndags istället. Det var ju mycket roligare, där var tempo och hög musik hela tiden, så det är ju inte så konstigt.

I lördags fyllde mamma 55. Så hela fredag eftermiddag och lördag förmiddag spenderades åt att hjälpa henne komma i ordning och göra smörgåstårtor osv.

Igår spelade Mff-Dif. Vilken katastrof. Hade jag varit DIF anhängare hade jag skämts idag. Kastar in ölflaskor på plan, utvisning och två idioter som springer in på plan...
Pinsamt! Tur man håller på MFF ;-)

Jobb... Ja, det ser mörkt ut.
Bara två veckor kvar och har fortfarande inte hört något. Finns en annan tjej som också går på vik (trodde faktiskt hon var fast). Hon har dock fram till mitten på januari, men får någon fortsatt så blir det hon... *suck*

Skriver mer sen om jag hinner!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för uppdateringen söta du! =)

2009-09-15 @ 21:06:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!