Jäkla start...

..på dagen idag. För det första så försov hela familjen sig...
När jag sen kom till jobb så började det med gnäll. Det är SÅÅÅ tråkigt, särskilt när jag inte själv kan påverka anledningen till deras gnäll. Men eftersom jag sitter på den positionen jag gör är det hit alla kommer och gnäller. De antar att jag inte gör mitt jobb. De kan inte förstå att jag är beroende av andra för att kunna utföra mitt jobb också...

Men skit i det. Jag kan inte göra mer än jag gör. Precis som jag får, så får de också vänta helt enkelt.

Ola är ett monster som bara jobbar halva dagen idag. Eller rättare sagt en fjärdedel av dagen, eftersom de jobbar halva fredagen i vanliga fall, för de jobbar in de timmarna de andra dagarna.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!