En glad överraskning!

Idag ringde en gammal kompis till mig som jag inte pratat med på säkert ett år. Så himla roligt!
Vi kom överrens om att jag skulle ringa henne ikväll. Har tänkt på henne flera gånger och tänkt: Nä, jag ska ringa henne idag... Osv. Men det har bara inte blivit av. Det har ju varit samma sak för henne.
Men ikväll ska jag ringa henne. Tydligen har hon startat eget, det är ju jättespännande ju!

Ska dessutom fortsätta på inbjudningskorten till Dizas kalas! Jag älskar att pyssla. Jag kanske skulle blivit festfixare? Är det ett jobb förresten?
Eller jag kanske skulle blivit layoutare.
Synd att man nästan aldrig har tid till det bara. Jag fixade allt till (inbjudningskort, festprogram, tackkort, gästbok, dekorationer etc) vårt bröllop och jag har anmält mig som bröllopsfixare åt min arbetskamrat när hon ska gifta sig nån gång i framtiden. ;-)

Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!