Utvecklingssamtal

Idag ska vi på utvecklingssamtal, som det så fint heter, på Dizas dagis.
Eller kvartssamtal som det hette när vi var små...
Det är säkert inga problem, det har gått bra tidigare.

Jag skulle egentligen vilja gå tidigare idag, men jag har kämpat för att få ihop flextimmar. Så jag ska inte redanbli av med alla. Dessutom så ska jag komma senare på måndag eftersom jag ska med Diza på 4 års kontroll på måndag morgon.

Jag känner mig riktigt tung i huvudet. Jag vaknade klockan fem imorse och kunde inte somna om för jag kunde knappt andas. Efter att ha tagit näsdroppar så somnade jag dock, vilket resulterade i att jag försov mig lite...

Så missar jag rean på Moltex (som jag alltid går på) för att vi ska till Dizas dagis idag. Imorgon har de bara öppet 9-12. Rean började redan i lördags, men jag upptäckte det inte förrän idag.
Typiskt!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!