Aaaannnd I'm done!

Ojdå, idag har det varit väldigt dåligt med uppdateringen. Men nu lagom till examen så är jag superförkyld och mår RIKTIGT RIKTIGT kass...

Idag redovisade jag och opponerade. Jag är nöjd med min insats :-) Nu har jag bara ett par småsaker som jag ska skicka in ikväl. Men jag är i det stora hela färdig med min utbildning!!! Imorgon är det examen som gäller!!!


Imorgon bär det av till lödde. Vi ska se om vi hittar något att ha på oss på kvällen när vi ska fira med klassen!
Efter det ska jag försöka hinna ta en jogingtur, men jag måste hinna sola :-)

Var en snabb sväng inom BikBok idag efter skolan. Hittade en JÄTTESÖT ljusgul singoalla de hade 30% på alla toppar sen fick man köpa ett linne för 69 kr. Jag kunde inte bestämma mig för en färg så expediten (som var den mest genuina och trevligaste expedit jag nånsin råkat ut för!) hjälpte mig att välja en som skulle bli snygg till toppen och svarta capri. Vi valde en aprikosfärgad. Jättesnyggt och somrigt. anken var att jag skulle ha det imorron men nu vet jag inte om det är tillräckligt festligt...

Jag har problem... ;-)

Tjingeling!

PS! Jag visar bilder på tröjorna vid senare tillfälle... 


Kommentarer
Postat av: Linda

Är så stolt över dig!! Grattis!! Oavsett vad du tar på dig (kunde lika gärna vara en säck) så är du vacker!! =)



Kram

2009-05-28 @ 23:58:33
Postat av: Jag

Tack så mycket Linda!

Det behövde ja verkligen höra nu!

Kram!

2009-05-29 @ 14:03:12
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!