Sådan far sådan dotter...


Diza med sin leksaksdator och Ola med sin laptop...

Diza kom ner från sitt rum och frågade varför alla (jag och Ola) tittade på datan. Så sa hon att hon ville också titta på datorn, sagt och gjort, hon hämtade sin laptop på sitt rum och kröop upp bredvid sin pappa i soffan. Det var jag ju tvungen att föreviga ;-)

Diza har varit hemma med Ola idag för hon spydde ner sin säng igår kväll. Jag har varit i skolan idag. Sedan har jag pluggat i princip hela dagen.
Så min frånvaro på bloggen har med tentapluggande att göra (denna veckan iaf ;-)).
På fredag är det sista tentan. Äntligen. Men den blir nog också den tuffaste...

Har en hel del musiknyheter som jag tänkt dela med mig av här men jag känner inte att jag har tid för det denna vecka. Så antagligen kommer det en massa på fredag eftermiddag, efter tenta.
Inget svar från praktikplats än. Börjar bli duktig kris, men nu har NÄSTAN nervositeten för det gått över i "jaja-det- löser-sig"- känsla...
Vi får se. Håll tummarna PLEASE!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!