Fredagen den 13:e! Indeed...

Det är fredagen den 13:e. Otursdag för alla utom dem som är födda den 13:e som min syrras äldsta tös...

Idag var sista tentan för mig! Det borde ju egentigen firas, men eftersom jag känner på mig att det blir omtenta på denna så får jag vänta med glädjeropen...
Är supertrött. Gick och la mig vid två, eftersom jag pluggade tills dess, sen gick jag upp vid sex för att köra Ola till jobb. Vi har ju endast en bil nu, då den andra är sönder. Så där har vi ett dilemma till på måndag. Jag ska ju börja pendla in till Köpenhamn och fast jag ska ta tåget så måste jag ju först köra till Svågertorp. Dessutom är det jag som lämnar Diza på dagis. Vi får se hur löser det...
Imorgon ska vi "teståka" till min praktikplats. Så jag vet var jag ska ta vägen :-)
Blir nog lite klyddigt annars för mig på måndag, är ingen van pendlare. Ska ta bilen till Svågertorp, tåget till Hovedbangården, ta ett annat tåg till Billesbjaer (tror jag det hette) sen är det 5-10 minuters gång därifrån... *phuh*

Idag var jag hos banken. Ola ringde en timme innan vi skulle dit och sa att han inte kunde komma loss från jobb, så jag fick åka själv. Det gick hyfsat, men långt ifrån vad jag hade hoppats på om man säger så.
Det drog ner mitt humör lite. Sen en massa småproblem på det. Vi väntar fortfarande på pengar vi skulle fått för länge sen, tvättmaskinen har gått sönder, bilen har gått sönder etc.
Det är bara en sådan dag, det är säkert tröttheten som gör att man deppar ner sig lite.
Men imorgon är en helt ny dag!

Just nu ser jag verkligen fram emot ljusare tider. Lite vårsol hade säkert hjälpt också :-)

Återkommer med lite ny musik senare.
Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!