Dåligt med uppdatering...

Denna helgen har varit hektiskt! Igår (lördag) körde jag och snabbtränade, med fika till mor och far, lade upp mina byxor, körde och handlade en present till Dizas kompis. Ola var sängliggandes hela dagen. Sjuk. Igen.
På kvällen var jag på en liten fest, en gammal barndomskamrat till mig hade fyllt år. Det var ganska trevligt (förutom en sopa) många jag inte träffat på länge :-)

Idag har Diza och jag, tillsammans med Alice och hennes mamma, varit på barnkalas hos en dagiskamrat till flickorna. De tyckte de var jätteskoj! Efter att alla kommit dit var det paketöppning, sen fick de leka en stund och efter det var det korv och bröd. Sen fick barnen leka lite till, sen var det glass och saft och kaffe och kaka till föräldrarna.
 Mer lek och till sist, fiskedamm! Det tyckte Diza var jätteroligt :-)
Efter kalaset körde vi hem till Alice så flickorna fick leka lite till. Sen körde vi hem, sen dess har det varit Lazy Cozy Sunday!!! 

Det var allt för denna gång!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!