Three Days Grace

Jag inser nu att det var ALLDELES för längesen jag la upp musik här. Därför ska jag bjuda er på inte en utan TVÅ hela låtar med ett vansinnigt bra band. Inga mindre än;
Three Days Grace

Three Days Grace besår av:

  • Adam Gontier: [Lead Vocals, Guitar]
  • Neil Sanderson: [Drums]
  • Brad Walst: [Bass, Vocals]
  • Barry Stock: [Lead Guitar]

  • De är ett Kanadensiskt post- grunge band som bildades 1997. Killarna och en annan kille spelde under ett annat namn, Oddball, från 1992-1995. Bandet löstes upp sen återförenades Adam, Neil och Brad och döpte sitt band till Three Days Grace. Senare anslöt Barry Stock.

    De är jäkligt bra, men inte så kända här i Sverige än. Tyvärr...
    Här är två bra låtar med dem. Gamla, men jäkligt bra låtar!!!

    Three Days Grace- IHate Everything About You



    Three Days Grace- This Animal I Have Become

    Tjingeling!

    Kommentarer
    Postat av: Metalnallen

    Dem har jag recenserat, kanske intresserar dig? :)

    2009-06-10 @ 09:22:43
    URL: http://metalnallen.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0
     House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!