Späckad helg!

I fredags var vi ute med kasen och firade examen!!! Det var jätteroligt!
I lördags var vi hos syrran och hade lite examensmiddag, för att fira lite extra :-)
Sen igår var vi först hos Olas föräldrar och grattade svärmor, Diza passade på att doppa sig i poolen, sen körde vi vidare till mor och far för att gratta morsan.
Syrran och J var redan där, J var ute och klippte gräset på åkgräsklipparen och när vi kom tog Ola vid med handjagaren. Det var syrrans idé, en bra idé, för att hjälpa farsan. Ha har sett så trött ut på sistone...
Syrran och jag gjorde maten. Det blev skånsk potatis och köttbullar!! Mums :-)

Idag ska jag till arbetsförmedingen och anmäla mig, sen sa jag åka och lämna dammsugaren.
Imorgon fyller Ola gammal, så då ska vi ha lite gäster så tills dess ska här vara städat och fint...
Återkommer med lite bilder från helgen senare, nu måse jag faktiskt sätta igång.

Tjingeing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!