Om gårdagen var en bra dag...

...så var idag RAKA MOTSATSEN!!!
Vilket helvete det har varit på jobbet idag! Eller inte hela dagen förresten, förmiddagen gick allting hur bra som helst. Det var faktiskt inte förrän vid tre tiden som det börja urarta.
Än värre är det när andra gör fel, eller inte gör sitt jobb, och det drabbar andra. Jag kom inte hem förrän vif sex tiden idag!!!
Jag blir så arg. Pga detta så får jag börja tidigare imorgon också *suck*

Jaja, jag kan iaf se fram emot att de ska komma och lämna offert på resten av fasaden imorgon eller på torsdag. Hoppas verkligen vi hinner få färdigt fasaden denna sommaren. Det hade varit skönt.

Jag tycker så synd om Diza när jag lämnar henne på morgonen. Det är nästan inga barn på dagis nu och  vi ska inte ha semester förrän om en 6 veckor...
Ev ska morfar ta semester v 32, då får Diza vara hemma med honom ;-)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!