New Moon!!!

Som de flesta vet så älskar jag The Twilight Saga. Läste alla böckerna på typ två veckor och är inne på andra omgången...
Trailern för New Moon, som har premiär i november, hade premiär inatt på MTV Movie Awards. Jag kommer nog inte att bli besviken.
Jag var inte besviken på Twilight heller, fast jag tycker de hade missat vissa viktiga scener från boken. Men om möjligt kommer nog New Moon att bli ännu bättre :-)
Vi får väl se i november...

Här kommer ett smakprov i alla fall! Trailern för New Moon!!!!

 

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: ninni

tom jag blir sugen på att se den filmen efter den trailern!!!

2009-06-01 @ 21:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!