Diza

 Häromdagen när vi var och handlade så behövde ju givetvis Diza gå på toa precis när vi kom dit. När vi sen hade handlat klart och skulle sticka hem, vi var på väg ut, så sa hon;

-Mamma, jag måste kissa...!
- Igen???
- Ja, jag vill gå på den lilla toaletten.
- Men kan du inte hålla dig tills vi kommer hem?
- Nä, mamma jag måste gå på den lilla toaletten! Snälla mamma, följ med mig, du får 5 kr.

Jag kunde inte låta bli att skratta.

- Men kan du inte hålla dig gumman, det går snabbt hem?
- Men mamma snälla! Du får 50 dollar!
- Ja, kom så går vi då.

Vet inte var den lille rackren får allt ifrån. Visste inte ens om att hon visste vd dollar var. Allting handlade ju förstås om att hon ville sitta på den lilla toaletten...


Lilla monstret!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Daniel

hehhehe det e dyrt att gå på toaletten ibland - nöden har ingen lag.. fasen vad jag skrattade!

(pren på dej!)

2009-06-13 @ 13:54:02
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: ninni

Hahaha.. Hon e inte riktigt klok den ungen!! Så obetalbar!! Du ska få fotot (spiderman) så alla kan se hur fräck hon blev, lilla loppan =) Tack för i dag KRAM

2009-06-13 @ 17:23:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!