Vi drar till Varberg!

Kan ni fatta att jag hann göra allt jag skulle!!! Har varit på systemet, tankat bilen, packat klart och varit på banken.
Med tid över till och med!

Nu ska vi till Varberg och träffa Diza och gå på Wings and Wheels, som jag gärna vill kalla det. Men Varbergarna kallar Wheels and Wings, låter bakvänt tycker jag. :-)
Blir nog inget bloggat denna helgen förrän på söndag, om inte mobilbloggningen börjat fungera vill säga...
Wheels and Wings 
Kom upp (eller ner) och titta på raggarbilar vetja :-) Det är jäkligt skoj fast man inte är raggare!

Ha en underbar helg gott folk! :-)

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag vill! Men har inte tid att åka från öst till väst. Kanske borde övertala maken att åka nästa år?! =) Ha så kul och hälsa vbg och människorna där!

2009-07-17 @ 19:22:08
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!