Idag kom dem *Tjoohoo*

Idag fick vi biljetterna till Tunisien!!! Nu börjar det närma sig *iiiiihhh*
Skrev dessutom ut papper så vi kan fixa pass till Lilla Monstret. Ska själv oxå skaffa nytt pass eftersom jag bytte efternamn förra året, annars hade det gällt t.o.m. 2011.
Förr varade ju passen i 10 år, nu är de inte bara dyrare men varar kortare tid också, de varar bara i 5 år nu.
Nu ska man ha fingeravtryck i dem också. Det tycker jag iofs är rätt bra om något skulle hända.

Jaha, då har jag sprungit i skogen. Det var riktigt jobbigt idag. Klarade knappt vanliga rundan...
Annars brukar springa den rundan och gå ½ och springa ½ till, så det blir lite intervall träning. Men det gick bara inte idag, där ser man hur viktig det är för mig att ha nån med mig som sporrar mig. Men hon har flytt på semester till Varberg med min dotter.

Imorgon ska jag köra mamma till sjukhuset innan jobb. Hon ska på skiktröntgen (igen). Håll tummarna för oss, det gick inte så bra som vi hoppats förra gången, så kan ni vara snälla att hålla alla tummarna nu? ;-)
Ska försöka komma ifrån jobb vid två imorgon, men det brukar aldrig funka. Kommer aldrig ifrån tidigare när jag behöver det. Nä, nu får jag sätta fart, ska äta, packa och duscha...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

Tummar hålles igen! Jag höll tummarna sist också... om det inte går så bra denna gången heller så kanske jag ska sluta hålla mina tummar?! Jag menar, jag kanske "jinxar" =)

2009-07-16 @ 20:29:21
URL: http://limars.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!