Åka rullor

Hittade bilder i kameran från i söndags. Köpte ju knä- och armbågsskydd till Diza så hon kunde åka på sina Fifi-rullor som vi köpt till henne :-)
Det är såna rullor som man sätter utanpå skorna. Tyckte det kunde vara bra att börja med.
Hon tycker det är jätteskoj :-)
Jag var i hennes ålder när jag började åka. Då använde jag storasysters rullor som var ungefär 10 nummer förstora ;-) men jag älskar att åka än idag. Fast idag är rullskridskorna utbytta mot in-lines förstås...
Kanske hon också kommer tycka att det är kul, fortfarande, när hon är vuxen.


Ojdå, hon har visst lyckats rucka lite på hjälmen...


Duktiga tjejen åker själv :-)

Nä, nu ska jag slå en pling till min stackars man som fortfarande jobbar. Sen kallar sängen...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!