Tråkig dag...

Idag har det inte hänt något upphetsande precis. Händelserna idag har varit lika tråkiga som vädret och det har varit tjock dimma hela långa dagen här i Skåneland idag.

Har precis jagat katten, som för andra dagen i rad, på någon vänster, lyckats få av sig tratten hon har på sig. Tratten har hon ju eftersom hon blivit opererad och inte ska dra upp stygnen...

En dumsnut i skolan sa idag att; jag åt mycket (eller hade en STOR portion); Du är inte gravid väl?
Jag fick bita ihop för att inte bita av henne huvudet. För det var fatiskt en normal portion.
Men en kompis till mig sa; Det är ju för fan en helt vanlig portion.
Tycker jag också, sa jag.
Min kompis har själv blivit utsatt för hennes dumma kommentarer angående mat tidigare, till historien hör att kompis är smal som en sticka.
Varför överhuvudtaget säga en sån sak???
Jävla dumkopf!


Kommentarer
Postat av: ninni

Sådana dumma kommentarer är inte ens värda att svara på ! Det säger man bara om man e riktigt korkad!! =(

2009-01-14 @ 20:43:13
Postat av: Linda

vissa människor borde ha munkavle och bara tala när de blir tilltalade =)

2009-01-14 @ 22:32:22
URL: http://limars.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack ska ni ha, skönt att höra att man inte överreagerar :-)

2009-01-14 @ 23:23:02
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!