Tömde kameran

Jag har lovat en sammanfattning av 2008. Men den är inte färdig än...
Delvis för att jag fattas foton från ett par månader under året. Det var ju så att gamla laptopen blev tappad i golvet och gick i sönder... Så vi fick köpa en ny, men den gamla datan är inte tömd än. Men jag ska ta tag i detta.
Men jag fick äntligen tömt en kamera och i den kameran fanns en del bilder ifrån 2007/2008. En del roliga bilder på Diza som jag tänkte dela med mig av. Herrejösses vad den lilla tjejen har vuxit!

Här är foto med datum!


2007.09.30 Dryg en månad innan 2 års dagen. 


2007.10.02 En månad innan 2 års dagen. Lilla söta tjejen :-)


2007.10.03  Nyklippt! Så mycket hennes hår har vuxit, det syns på hennes lugg... 


2007. 10. 09 Min favorit! Snart 2 år gammal, hos mormor och morfar. Kommer ihåg att jag skyndade fram med kameran för hon knallade runt så här med händerna i fickorna :-) Kommer även ihåg att detta var, vid tillfället, nya kläder.


2007.12.24 Fick en gunghäst av mormor och morfar i julklapp. Nu var Diza inne i sin häst-fas, d.v.s. hon ÄLSKADE allt som hade med hästar att göra.


2008.05.02 Pusskalas med DIza och pappa innan han ska till jobb! :-)

Ska se till att ta itu med sammanfattningen av 2008 också. I promise!

Kommentarer
Postat av: ninni

Kul med "lite" gamla bilder!! Hon e tacksam att fota ju... =) Tack för hjälpen igår!

2009-01-10 @ 10:54:49
Postat av: Jag

Ja hon e de! Det var så lite så :-)

2009-01-11 @ 12:52:56
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!