Isbjörnar... Brrrr...

Fy fasiken vad kallt det är idag. Är ganska säker på att jag såg en isbjörn gå förbi här ute nyss... (!?) Helt galet.
Det blåser SÅ mycket och SÅ kallt. Det är jobbig att ta sig ut när det blåser så mycket tycker jag, tur att både Diza och jag är lediga idag då.
Usch jag får väl ta tag i att ringa efter någon praktikplats idag också eftersom jag är ledig. Det är så jobbigt...
Men sen och andra sidan är allt jobbigt idag. Inatt var nämligen en sån natt som jag inte kunde sova igen. Klockan var fyra sista gången jag tittade på den, sen ringde klockan halv sju... Säkert därför som jag fortfarande har migrän också. Som sagt tur jag är ledig idag.
Skulle VERKLIGEN behöva tvätta fönster idag. Få se vad vi "hinner" *hihi*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!