God fortsättning!

Igår, nyårsafton, mådde jag lika kasst som jag gjort de senaste dagarna. Jag gick upp, åt lite frukost, satte mig för att plugga lite och somnade. Vaknade till och somnade om ett par gånger, till sist var jag tvungen att vakna vid tre för det var dags att göra sig i ordning för kvällen. Men jag funderade allvarligt på att bara bli hemma.
Kvällen firade vi med mina syskon och en del av våra vänner. Det var jättetrevligt. Vi åt potatisgratäng och kallskuret a´ kalkon, rostbiff och lax från Kalskänkan.
Vi tolv gick vi ut smällde och var nog ute i nästan en timme, de var en del att smälla, fast vi hade inte mer än en låda och en paket. Diza var jätteduktig, hon ryckte till ett par gånger men tyckte det var ganska roligt. Hon sa till mig när vi gick bort dit där vi skulle smälla: "Jag tycker detta är roligt, jag är inte rädd! De smäller paketer"
Sen gick vi tillbaka in och satt en stund, sen körde vi hem vid halv två kvart i två tiden. Ganska lagom. Har en del bilder, inte många dock för kameran dog för mig. Men ska sno från syrran sen :-)


Diza sminkad och färdig för fest. Alla trodde att hon slagit sig, när hon faktiskt hade sminkat sig :-)




Jag, kompis S, syrran och svåger. Alla med ryggen till hehe

Nähä, nu gick det inte att ladda upp fler foton...
Får se om det går sen.

XOXO



Kommentarer
Postat av: Anna HK

God Fortsättning =)

Hoppas att 2009 blir bra för er =)

kram!

2009-01-02 @ 11:41:02
URL: http://annahk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!