2008 sammanfattning

Januari!

* Började andra terminen på utbildningen.
* Började på Cambridge
* Inskolade Diza på dagis (hon hade varit hos dagmamma innan)
* Började första praktiken.

Februari!

* Startade denna bloggen, stängde den gamla.
* Gick på S:t Markus Vinkällare
* Skickade ut inbjudningarna till bröllopet på Alla Hjärtans Dag.
* 30-års kalas hos en kompis.

Mars!

* Grilldebut!
* S:t Markus Vinkällare igen...
* Diza ville INTE vara påskkärring på dagis.
* Jättesjuk jättelänge
* Skaffade en hemsida till bröllopet http://jyotiochola.weddingannouncer.com/
* Var på en JÄTTEROLIG vårfest! (nedan)
* Var på 25 års fest (fast var sjuk)



April!

* Avslutade praktiken.
* Hyrde kläder till killarna till bröllopet.
* Köpte näbbklänningar. (nedan)
* Spådde mig hos en ny spåtant
* Letade efter och hittade (till sist) tärnklänningar.



Maj!
 
* Köpte underkläder till bröllopet.
* Diza gav mig en mors dag present som hon gjort helt själv!
* Provsmakade bröllopstårtan.
* Olas bror gifte sig.
* Diza gick på sitt första barnkalas.
* Ola fick en ny tjänst på sitt gamla jobb!
* Jag fick en ny praktikplats till LIA2.

Juni!

* Ola fyllde år
* La nytt golv i hallen och köpte nya hallmöbler.
* Hade midsommarfest hemma hos oss. (nedan)
* Kusinen fick barn nr 2
* Gick färdigt första året på min utbildning.
* Började leta ny lokal och catering med 6 veckor kvar till bröllopet efter en dispyt med restaurangen.
  

Juli!

* En månad kvar till bröllopet.
* Bloggade det minsta jag gjort sen jag skaffade bloggen.
* Hittade ny lokal och ny catering till bröllopet.
* Bokade blommorna till bröllopet.
* Bokade sminkning och blev provsminkad.
* Beställde en ny förlovningsring som varit borta i över ett år... (nedan)
* Hämtade brudklänningen
* Träffade prästen, sångerskan och han med bilen till bröllopet. (nedan)
* Ola och jag blev hippade och svensexade på samma dag! En av de roligaste dagarna i mitt liv!!! Vi blev grundlurade. (nedan)
 * Började skolan igen.
 Thumbnail Thumbnail 

Augusti!

* GIFTE OSS 2 AUG (HELT FANTASTISKT) (nedan)
* Jag fyllde år.
* Hippade min kusin som också skulle gifta sig.
* Åkte wakeboard (som jag egentligen skulle gjort på hippan). Skitkul!
* Fick 2500 kr i böter... Svider fortfarande...
  Thumbnail

September!

* Var på dop.
* Trillade i trappan när jag ba Diza *klumpigt*
* Beställde en ny soffa, presentkort från bröllopet.
* Vår tv på ovanvåningen började av sig själv väldig ofta denna månaden. Slog p sig själv, stod igång när man kom hem från jobb...
* Köpte en ny TV när Media Markt öppnade+ Guitar Hero
* Började praktisera igen.


Oktober!

* klippte håret kort och gjorde det mörkare
* Sa upp mig från mitt havtids jobb.
* Kusinen gifte sig
* Fick eget kontor på praktikplatsen
* Vårt vatten försvann...
* Diza fick en tv på sitt rum.
* Diza klädde ut sig till Pippi på dagisets maskerad. (nedan)
* Hade inbrottsförsök
* Grävde ny brunn
Thumbnail

November!

* Gjorde en ny design till min blogg. (nedan)
* Var på kusinens bröllopsfest
* Diza fyllde tre år. (nedan)
* Köpte Metallica biljetter till Ola i julklapp
* Slutade på praktiken.
* Hjälpte kusinen att flytta
* Årets första snö här nere i Skåneland (nedan)
Thumbnail Thumbnail Thumbnail Thumbnail 

December!

* Fick reda på att mamma är sjuk.
* Bestämde oss för att fira jul hos mor och far.
* Sålde vår gamla soffa
* Åkte till sälen (nedan)
* Jättemysiga juldagar
* Diza slutade med nappen.
* Firade nyår hos några kompisar
Thumbnail Thumbnail Thumbnail Thumbnail


Kommentarer
Postat av: Anna HK

Kul med en sammanfattning =) Ni har ju gjort hur mycket som helst :D

2009-01-12 @ 09:08:52
URL: http://annahk.blogg.se/
Postat av: Jag

Tack! :-) Ändå har jag komit på en massa saker som jag missat ;-)

2009-01-12 @ 10:07:57
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!