Youndblood!

Råkade slå över på TV4 Film och vad visar dem väl där om inte Youngblood!!!
Jag kommer ihåg den från när jag var liten. Vi hade den på VHS *hihihi*
Gud vad jag älskade den filmen! Nu när jag tittar så är den rätt så mesig och lite fjånig (som de flesta 80-tals filmer, men jag älskar dem ändå). Det är något med 80-tals filmer, jag kan titta på dem hur länge som helst. Sixteen candles, Breakfast Club, St Elmos Fire, Young Guns, Tillbaka till framtiden 1 & 2, Ett päron Till Farsa- filmerna, Dirty Dancing, Cocktail, Top Gun osv osv...

Men skulle bara berätta det. För hur fel kan det bli med en ung Rob Lowe och en ung Patrick Swayze???   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!