The Sounds

The sounds ska släppa en ny skiva i vår. Den ska heta Crossing the Rubicon och släpps i maj. Deras senaste platta hette Dying to say this to you och släpptes 2006. Så det har varit tyst om dem ett tag. De turnerade över världen förra året. Senast jag själv såg dem var när de på MTV spelade på skateboardproffset- och Jackass- profilen Bam Margeras bröllop.

I år ska de dock turnera med Fall Out Boy i Europa och med No Doubt i Nord Amerika.

Jag hade lätt velat gå på en av deras spelningar!

Här är en låt från den förra skivan:

Don't wanna hurt you- The Sounds
 

Kommentarer
Postat av: Sanna

Är det sant, va kul! Jag älskar the sounds! =) Trevlig helg!

2009-02-13 @ 14:09:50
URL: http://thesanny.blogg.se/
Postat av: Jag

Jojomänsan! Så sant som det var sagt :-)

Så börjar europaturnén i mars tror jag det var...



Trevlig helg o tack för titten!

2009-02-13 @ 16:04:58
URL: http://minegenlilla.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!