Piraten!

Smsbloggade innan idag, ett inlägg som inte kom fram. Så jag gör ett nytt.
Ola opererade ju ögat idag. Så han ser ut som en sjörövare! Hihi
Diza var väldigt orolig när hon såg honom och ställde tusen frågor, det lilla livet! Först ville hon inte pussa och krama honom, men sen kunde hon pussa honom på andra kinden. Efter ett tag gick det bra att pussa och krama honom men inte på den sidan han hade lappen ;-)
Väldigt orolig var hon. Hon ville absolut inte se vad som fanns under lappen, men hon var väldigt mån om att han skulle ta av sig lappen imorron. Hon är för gullig vårt lilla hjärta.

Jag tog ett foto så det ville Diza också göra. Ola tackade så mycket för att jag gjorde det (lite sarkastiskt) :-)
Men jag tycker ändå att han är gullig!!!

 
Mitt...


o Dizas foto!

Tjingeling!


Klicka för större foto...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!