Oh Happy Day!!!

Jippie!!! Tvaå av tre paket med foto har kommit!!! 8 stycken paket i de två paketen. Det blir många foton det!
Det gick väldigt snabbt! Väntar på ett paket till och där är alla fotona till tackkorten i (ja, jag vet att det är sent, men mitt motto är "bättre sent än aldrig" :-))

Ni kan tro att det var svårt att välja ut vilka foto vi skulle ta! Men jag är GANSKA säker på att vi kommer beställa fler, eller rättare sagt så kommer JAG att beställa fler foton.
Så till helgen ska det sättas fart och pyssla med fotoalbum! Sen ska vi överraska vissa personer med lite överraskningar. Jag vet att vissa av dem läser denna blogg därför tänker jag INTE avslöja vad det är *hihihi*
Tji fick ni!
Men jag kommer ju givetvis att lägga ut bilder på överraskningarna här på bloggen vid senare tillfälle... om jag någonsin hittar USB-kabelen...

XO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!