Föräldramöte och tjejkväll!

Kvällen har varit bättre än vad dagen idag har varit. Men innan jag körde iväg till föräldramötet försökte jag f Diza att ta sin medicin. Det gick med den ena medicinen, men den andra gick det inte med. Den andra medicinen måste vi vara två för att ge henne, för hon skriker och vrider och vänder på sig och det känns fruktansvärt att tvinga henne. Men vi måste ge henne den ju... Hur jobbigt det än är så måste vi...
Det tog emot lite att köra på föräldramöte idag, kände inte för det alls, men det var bra att jag åkte dit. Fick en chans att prata med de andra föräldrarna lite. Det känns som om vi är de enda som inte känner de andra föräldrarna, nu är det ju säkert inte så, men det känns så. Därför kändes det bra att vara där idag, dessutom fick vi föräldrar chansen att ge förslag på vad som kan ingå i barnens läroplan. Det är så att de arbetar efter ett tema.
Denna terminen är temat vatten.



Nu hade miljögruppen arbetar fram ett par punkter under temat vatten som de skulle fördjupa sig i och vi föräldrar fick nu chansen att ge förslag på hur de kunde fördjupa sig i de olika punkterna. Det var rätt så roligt!

Efter föräldramötet körde jag hem till syrran. För vi (syrran, jag och en kompis till oss) skulle ha lite tjejkväll. Kompisen har dessutom precis fyllt år så vi passade på att ge henne presenter, så hade hon med presenter till våra barn!
Sen tittade vi på film, Tropic Thunder, med filtar i soffan och en massa godis. Mysigt!
Svåger J, syrrans man, tog flickorna och gick upp med dem så de kunde gå och lägga sig. Tack för det! :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!