Sjuk igen...

Anledningen till att jag inte skrev igår är att jag blev sjuk. Vaknade typ 7.20 av att jag mådde illa. Sen låg jag och spydde hela jäkla dagen. Igår var en jobbig dag...

Idag känne jag mig inte kräkig med huvudvärk och yr, när jag är uppe och rör på mig.
Undrar vad de tror på jobb egentligen. Undrar om de tror att jag fejkar???
Detta är typ fjärde helgen i rad som jag är sjuk. Jag ha redan varit hemma typ 4,5 dagar på en månad nu. Först 3 dagar sedan 1,5 dagar. Så jag har ju inte varit hemma vaenda gång jag varit sjuk...

Men denna gången ska jag inte gå tillbaka för tidigt i alla fall.

Nu ligger jag och väntar på att Ola ska komma hem med kräm till mig. Det är det enda jag känner att jag kan få i mig, vi får väl se ;-)

Så missar jag julbordet med jobb ikväll...
Men Dizas lucia måste jag fösöka gå på ikväll...

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!