På svensk mark

Jag försöker muntra upp mig själv med att tänka på att Ola kommer hem idag!

Han sitter i skrivandets stund på Arlanda och väntar på sitt flyg, som går vid halv ett tiden. Han har suttit där ganska länge, men han sitter åtminstone inte själv. Ett helt gäng skåningar skulle tydligen åka på samma flyg hem. Också var göteborgarna kvar också.
Det är skoj, för de verkar ha fått väldigt bra kontakt allihopa. Imorgon ska de vara på radion igen. För de ska ringa in och snacka om resan litegrann. Sen ska tydligen Patrik starta en facebook grupp också ;-)

Det är så roligt att han vann och att allt var så lyckat OCH lyxigt! 

Igår ringde han mig när han var på GAP. Stackaren var orolig att han handlat förlite till mig! Han tyckte det kändes så. Så han rabblade lite av vad han köpt och jag sa: Men herregud, du behöver inte handla mer!
Det är nog för att han inte brukar handla precis...

Det är skönt att han är hemma igen, det tycker nog både jag och Diza. den lilla stackaren har frågat varje morgon när hon vaknat, när pappa skulle komma hem? ;-)

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: anne

sv: åh tack :D jag älskar också svart så den passar mig perfekt!

2009-12-08 @ 13:37:31
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!