Dare I say...?

...att jag är frisk nu???
Vågar knappt säga det så peppar peppar tag i trä...

Idag fick vi ju in granen samtidigt som snön yr utanför fönsterna. Kan det bli mysigare? :-)
Imorgon ska jag tillbaka till jobb. Pratade med min chef igår och jag sa att jag skulle komma tilbaka idag. Så sa hon: Njaa, Jyoti, är du säker? Du låter inte helt kry... Kom inte tillbaka för tidigt.
Hon avslutade samtaet med att säga, vi ses imorgon eller på torsdag. Skönt med en förstående chef! Synd bara att jag snart ska sluta där...

Vid det här laget brukar jag ha köpt färdigt mina julklappar. Ja, nästan i alla fall. Men nu har knappt ens börjat! Jag skyller på att jag varit ständigt sjuk den senaste månaden.

Lillejulafton ska vi träffas hos syrran. Mina föräldrar, syskon och kusiner (som är som syskon till oss). Så ska vi ha julklappsleken. Alla köper med sig en julklapp så lottar vi. De julklapparna är iaf redan klara!

Nä, får nog gå och nanna kudden så man orkar upp imorgon!

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!