091205

Jag vaknade i soffan flera gånger inatt, men jag gick inte upp i sängen förrän halv nio i morse. Sov sen till klockan 12!!! Det var längesen jag sov så länge...
Idag har jag varit i stort sett feberfri, men varje gång jag hostar känns det som om mitt huvud ska explodera!
Egentligen skulle jag óch Diza på glöggkväll hos min kusin idag och jag låg länge och tänkte att om jag bara vilar hela dagen så kanske jag kan åka ikväll. Men vid fem tiden gav jag upp och ringde. Så Diza skulle åka med syrran och dem.
Det var nog tur jag ringde och avbokade för jag körde och handlade glass, dricka och lite godis efter det, men när jag stod i kö i affären så började allting snurra och det kändes som om jag skulle svimma...
Körde sen med klänningen till Diza men då hade hon sovit och var väldigt ledsen när jag kom dit, hon ochJoanna hade gått till mormor och  morfar.
Så det slutade med att hon följde med mig hem istället och nu sitter vi i soffan och myser. Dessutom lånade vi ena skivan av toffelhjältarna av mormor och morfar som vi snart ska sätta igång (och antagligen somna till ;-))

För en liten stund sen ringde Ola och berättade om vad de gjort idag! De ar delat upp sig i mindre grupper och haft stadsvandring idag, en tävling, sen har de gått i lite olika affärer. De hade varit på Hard Rock Café igår och partajat lite och ikväll skulle de till en skybar, som tydligen snurrar!
Man kan följa derasresa här

Nä, nu behöver jag vila igen...

Tjingeling!


Kommentarer
Postat av: Linda

2009-12-06 @ 01:18:24
Postat av: Linda

Vi har haft en trevlig kväll, men jag saknade dig/er! Krya på dig kram

2009-12-06 @ 01:21:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!