Tävling hos Micromiss!

Jag är med och tävlar om en parfym på Linda H's blogg!
Linda är Makeup artist och bloggar om sminktips med MUS produkter! 
För att att komma till tävlingen kan ni kicka på bilden!

Jag är trogen kund hos MakeUp Store ända sedan jag blev sminkad till mitt bröllop för lite mer än ett år sedan. Vår sminkös skulle påbörja sin utbildning då hos MakeUp Store och ville att vi skulle använda deras produkter. Vi stack och köpte en hel del saker och efter ett mycket lyckat resultat med en sminkning som höll en hel dag, så fortsatte vi att handla där, både jag och syrran!  



Doftnoter:
Toppnoter: Bergamott, mandarin, fruktkocktail
Hjärtnoter: Jasmine, persika, sandalblomma
Basnoter: Patchouli, vanilj, sandalträ, Mysk, Amber



Tävlingen pågår till fredagen den 14 Augusti!
Lycka till!
Kom ihåg att det är hela 10 stycken vinnare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!