Nä, det är ingen vanlig dag...

För det är Jyotis födelsedag! Hurra! Hurra! Hurra!
Då blev man ett år äldre idag, jag blir altså XX år idag ;-)
XX bast, fortfarande knast!

Grattis till mig!!!


Nyss hemkommen från mina föräldrar, de bjöd på mat idag! Tusen tack! Så fick jag denna fina blomman:


Älskar orkidéer! Särskilt vita. Men eftersom jag inte har särskilt gröna fingrar så har jag aldrig vågat mig på en. Men denna ska jag sköta, som ett barn. Jag lovar :-)

Fick en jättesöt bukett av syrran med familj, med rosa rosor. Dessutom var det faktiskt syrrans dotters idé att vi skulle äta tillsammans idag :-)

När jag kom hem från jobb stod Ola och Diza beredda i dörren. Precis när jag kom fram, jag hörde de tissla och tassla, öppnades dörren, där stod Diza (och Ola bakom) och sa: Grattis mamma!!!
Så räckte hon fram en bukett med tre långa röda rosor.

Jag blev lite rörd eftersom jag inte alls räknat med något :-)
Imorgon är dock det riktiga kalaset, då kommermin familjoch Olas far så ska vi kalasa lite!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: lotta

vilken fin orkide!!

2009-08-07 @ 08:44:04
URL: http://lottajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!