Kicks

Stack snabbt inom Kicks nu på lunchen.
Blev ett dyrt kapitel, men jag var tvungen...
Hudcreme, ansiktsvatten, peeling till ansiktet, ögoncreme, tanning creme och ett litet nagellack i glittrig cerise :-)

Det var verkligen nödvändigt. Måste använda alla medel jag kan. Kan ni fatta att jag fjällar i anskitet?!?!
Ola fjällar åtminstone bara på axlarna. Men jag, jag ska fjälla där det syns som mest!
Så fort vi steg av planet här hemma så blev jag rent prickig i pannan dessutom! vet inte vad det är för utslag, men bort ska de i alla fall.
Nu måste jag bara handla nytt smink också...
Men det får bli i Malmö på mitt älskade MakeUp Store:-).

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: zaida

det brukar bli rätt dyrt när man går in på kicks, joo :)

2009-08-25 @ 13:15:22
URL: http://zaida.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!