Ensam Hemma

Idag har Diza och jag huset för oss själva.
Ola har åkt på konferens med sitt jobb. Lita tråkigt tyckte han det var, semestern är ju trots allt slut på måndag. Men han får betalt så detvar väl helt ok ändå.

Jag har själv ganska ont i halsen och är snuvig. Känns värst på kvällarna så vi får se hur jag mår imorgon. Då ska vi ju på bröllop.
Jag köpte fräcka ögonskuggor, på MakeUp Store, som passar till min klänning!
Det är Rockabilly tema, så det ska bli ganska roligt faktiskt :-)

Nä, nu är det kaffepaus vet ni!

Tjingeling!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ni måste ta foto på er från bröllopet och lägga ut på bloggen. Är nyfiken på hur ni kommer att se ut...

2009-08-28 @ 14:03:55
Postat av: Anonym

Yesbox! Ska göra ett gott försök ;-)

2009-08-28 @ 18:56:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!