Utvecklingssamtalet och jag <3 Twilight!

Idag var vi ju på utvecklingssamtal på dagis. De hade inget att klaga på och det hade inte vi heller :-)
De tyckte att Diza är jätteduktig och långt fram i utvecklingen.
Så det gick superbra!

Efter samtalet körde jag och hämade Diza som var och ekte med nästkusinen. Som ni kan se i inlägget innan så hade de sminkat sig :-)
Så fina sååå...

Ola har nu stuckit och jobbat, han ska jobba natt igen. Stackaren har jobbat mååånga timmar i rad. Nu skulle han och jobba igen. Så är hans jobb, han måste ta det ansvaret.

Nu ska jag återgå till min bok, Twilight. Har redan läst många sidor då jag läst den varje kväll sen jag fick den. Det var längesen jag fann en bok så pass intressant att jag inte kunde lägga den ifrån mig. Jag är glad att jag köpt den och att jag köpt den på engelska. Den är verkligen väääldigt annorlunda än filmen, eller rättare sagt de har lämnat ute mycket från boken i filmen...
Fick även filmen idag (fast jag redan hade den *schhh*). Men jag ville ha orginalet också.
$Hela sommaren kommer vara fylld av Twilight läsande.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!