Kort vecka, kortare vecka...

Idag är Diza och jag hemma från dagis respektive skola. Vi har redan varit en massa ärenden. Vi har lämnat en jacka på skolan till Joanna, hämtat två paket, hämtat syrrans barnstol hos kusin vitamin och nu sitter vi och väntar på mormor. Hon ska följa med oss. Egentligen behöver jag ett par skor som jag kan ha på kontoret i sommar, så vi får se om mormor orkar förlja med på det. Sen ska vi hem till oss och göra färdigt väggen till Dizas rum. FÖR DEN SKA BLI FÄRDIG I DAGARNA. Trodde den skulle vara färdig igår när jag kom hem, men tji fick jag.
Men sån skillnad det är redan! Jag ska visa med bilder sen :-)

japp denna veckan är ju redan kort iom röd dag på fredag, men nu blev den ännu lite kortare *tihi*

Tjingeling!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!