Jag har inte hunnit alltså!

Jag skulle ju lägga ut bilder här från igår, men denna helgen har varit så fullspäckad att jag har inte hunnit med vad jag skulle.
Men de kommer jag lovar!
Idag har vi varit på kalas då ju, brorsans påg fyllde fem i torsdags. Så idag var det kalasdags för honom.
Väl där träffade vi några kusiner och det var roligt. Vi (jag och kusinens fru) bestämde oss för att kolla upp dans till tjejerna. Syrrans töser går på dans här i närheten så jag ska kolla där. Det hade ju varit roligt och Diza och Elin kunde gått på det tillsammans!
Sen körde jag brorsan in till Malmö, så han kunde hämta sin bil som han lämnat därinne. Han var iväg med jobbet innan vi träffades på Harrys på kvällen.
Efter det tog Dizen och jag en sväng till mormor och morfar, sen åkte Diza till syrran och jag hem. Sen efter att vi ätit stack vi ner för att hämta henne och för att köra ner grävmaskinen till pappsen.

Imorron är det Danmark som gäller... På kvällen ska nog syrran och jag ha lite filmkväll med kompis S. Vi har det ibland och har haft det med jämna mellanrum sedan hon kom hem från USA. Syrran ska nog hämta Diza på dagis imorron också.
På tisdag kommer jag lite sent till danmark, ska iväg på en sak på morgonen. Vill inte berätta mer om det just nu, men kanske sen :-) På kvällen ska jag och spå mig! Det ska bli skoj.
På onsdag har Diza utklädnad på dagis, pskakärringsdags!
Så det kommer vara en fullspäckad vecka!

Nä, nu ska vi hålla myskväll!
Tjingeling! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!