Gårdagen

Igår hjälpte vi ju svågern med Joannas barnkalas på muséet. Jag förstår varför jag inte blev lärare...
20 st nioåringar på kalashumör fyllda med socker och uppskrämda av spökhistorier. 
Men det gick faktiskt bra :-)
När vi kom hem satt vi hos mor och far och käkade påskmaten vi skulle ätit i lördags. Det var supergott, särskilt för oss (vuxna) som varit på barnkalas, för vi var hungriga som djur då vi missat en måltid. 
 Under tiden vi var där fick jag ett sms att vi skulle titta i brevlådan när vi kom hem. Det gjorde vi och däri låg ett brev från min kusin tillsammans med en film.
Hon skulle egentligen komma ut men vi fick ändra de planerna efter vad som hände i lördags. Men då har hon ändå kört ut till oss och lagt filmen i vår brevlåda. TACK GUMMAN!!!
Det var så roligt att se, filmen var ifrån vårt bröllop!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
 House Of Linnea – Ett hus fullt av drömmar!